Servisní podpora u klienta

Činnost zajišťovaná přímým působením správce sítě v provozovně zákazníka vedoucí k udržení funkce systému a komfortu uživatelů. Pravidelná návštěva správce v definovaném časovém intervalu a běžnou pracovní dobu na všech definovaných lokalitách je orientována primárně na uživatelskou podporu a přímou komunikaci s uživateli, vedením pro efektivní zajištění funkce systému. Onsite podpora se také aktivně podílí na evidenci a konfiguraci dohledových funkcí, potřebných pro sledování stavu systému a nezanedbaní dílčích procesů, například pravidelné kontroly a revize prvků, evidence záruk, expirace licencí, řešení povinných reportingů a podobně. Samozřejmostí je vedení dokumentace, fotodokumentace, znalostní báze a kooperace při aplikaci a rozvoji vnitřních procesů.
OnSite podpora
- pravidelně prováděné úkony dle definovaných metodik
- diagnostika systému
- odstranění nalezených závad
- administrace uživatelů
- organizace bezpečnostní politiky
- optimalizace systému a ladění výkonu
- návrhy na zlepšení systému
- udržování aktuálnosti softwarového auditu
- podnět na využití alternativních postupů, metod a produktů
- podnět na vývoj nebo pořízení systémů
- zajištění veškerého servisu IT vybavení
Systémová podpora
Činnost obsahuje komplexní řešení pro zajištění funkce a rozvoj systému a zahrnuje:
- školení
- kooperace na zpracování finančního budgetu IT pro následující období
- onsite,offsite podporu, helpdesk
- záložní hardware